توضیح و توصیه !

این یکی دو هفته این قدر میان ترم وحشی دارم که اصلاً وقت نکنم بیام اینجا یه کم بنویسم
درسها زیادی سخته و منم که طبق عادت دیرینه با سیستم شب امتحانی حال می کنم
نتیجه این میشه که تو یه هفته 3-4 تا میان ترم با هم داشته باشم عملاً ارتباطم با دنیای بیرون قطع میشه !!!
الان دیگه با توجه به این چیزهایی که گفتم رفتارم تو استفاده از اینترنت دقیقاً فقط خواندنی(Read Only) هست.
نتیجتاً اینجا نوشتن هم زیاد به صرفه نیست ؟!
ترجیح میدم فقط توییت کنم
اینم صفحه توییتر من که برای همه دوستان که تو آدرس بوک یاهوم بودن دعوتنامه فرستادم
از همین جا رسماً از همتون دعوت میکنم حتماً بیاید عضو توییتر بشید و از امکانات و پتانسیل هاش استفاده کنید
یه لینک گذاشتم توییتر مثله س . ک . س می مونه اون مطلب رو هم بخونید
دقیقاً مادامی که ازش استفاده نمی کنید و از بیرون دارید بهش نگاه می کنید چیز مسخره ای هست !!!
توصیه میکنم حتماً برای یکبار هم که شده خودتون توییتر رو تجربه کنید و اصلاً هم به حرفهای دیگران توجه نکنید.اون وقت نتیجه تجربه خودتون رو برای دیگران بگید.
عضویت و استفاده از توییتر خیلی ساده هست.
اگه خیلی کوتاه بخوام بگم جایی هست برای مینیمال نویسی (داستان کوتاه) البته شاید خیلی کوتاه تر از یک مینیمال. محدودیت 140 کاراکتری توییتر بسیار جذاب هست شما می توانید احساسات و حالات لحظه ای خودتون توسط جملات نغز و شیرین کمتر از 140 کاراکتری در توییتر بیان کنید.
شبکه اجتماعی بودن توییتر به این صورت که شما می توانید توییت های دوستان خود را دنبال (Follow) کنید و همچنین دوستان شما توییت های شما را دنبال کنند و امکان توییت کردن توسط Google Talk و SMS هم از امکانات توییتری هستند که باعث استفاده هر چه بیشتر از توییتر می شوند.

بازم اگه تو استفاده از توییتر در هر بخشش به مشکل خوردید یا همین جا تو بخش نظرات در میان بزارید یا اگه غیبتم طولانی شد از دوستم MMD بپرسید اینم آی دیشه samir.uk64@yahoo.co.uk
خب دیگه کم کم باید برم به امید دیدار همتون در توییتر 

پاسخی بگذارید

