Intel CPU

تقریباً یکی دو هفته قبل از عید بود که تصمیم گرفتیم سیستم خونه رو ارتقا بدیم
از اونجایی که برای خودم CPU و MB اهمیت بالایی داشت شروع کردم به تحقیق و بررسی CPU و MB های موجود تو بازار و بررسی مزایا و معایب هر کدومشون
اولین تصمیم بزرگ مهاجرت از AMD به Intel بود بالاخره بعد از سالها تصمیم گرفتیم از AMD به Intel مهاجرت کنیم و دلایلش هم واضح بود با توجه به موجودی بازار و قیمتها و خیلی چیزهای دیگه …
خلاصه اینکه سری های مختلف اینتل رو تست کردم سری پنتیوم سری Dual Core سری Core2Dou
که متاسفانه بر خلاف روال بازار و فراوانی DualCore ها اصلاٌ Cpu های قدرتمندی نیستند
و من به تجربه دیدم که حتی ضعیفتر از پنتیوم های اینتل هستند
ولی Core2Dou ها سری بسیار متفاوتی هستند و به نظر من با توجه به تنوع مدل و قیمتی که دارند بهترین گزینه برای خرید یک PC خانگی در حال حاضر هستند.

توضیح : وسط نوشتنم یکی از دوستام زنگ زد 50 دقیقه با هم حرف زدیم یه کم رشته کلام از دستم در رفت اگه مطلب زیاد هارمونی نداره به بزرگواری خودتون ببخشید !

پاسخی بگذارید

