یادداشت

بالاخره امتحانات تموم شد دو هفته پر فراز و نشیب دو هفته ای که تازه یادمون اومد دانشجو هستیم و … مثل عادت دیرینه تازه برای اولین بار جزوه ها و کتابهای درسیمون رو ورق می زدیم حجم مطالب رو بررسی می کردیم و On Time برنامه ریزی می کردیم و شروع می کردیم به خوندن این دوران هم جذابیت های خاص خودش رو داره …
ولی برای من که این ترم بدترین ترم زندگیم بود نمیدونم شاید یکی از دلایل مهمشه تنها بودنم بود این درست که با تنهایی بیش از اندازه حال می کنم ولی به هر حال 4 ترم آزگار شب امتحان با عباس با هم درس خونده بودیم مشکلات هم رو برطرف می کردیم با هم شب تا صبح بیدار می موندیم برای هم ادعا می زدیم و از همه مهمتر اینکه تو امتحان پشت هم می نشستیم اما این ترم همش من تنها بودم.
دلایل دیگه ای هم بودن مثلاً تغیر سطح دانشگاه یا تغیر سطح دروس و حتی تغیر اساتید به همه این تغیرات باید تغیر فازهای خودم رو هم اضافه کنم.
به هر حال این ترم هم با همه بدی ها و خوبیهاش تموم شد و به خاطره ها پیوست.
حالا دارم برمی گردم به زندگی عادیم چه قدر کار دارم که باید تو این تابستون انجام بدم!
لیست کردنش شاید این خوبی رو داشته باشه که آخر تابستون ببینم چه قدر از این کارهایی رو که تو ذهنم بوده رو انجام دادم.
برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای
همکاری با MRL
تحقیق و مطالعه در زمینه شبکه های کامپیوتری
موسیقی و ساز مورد علاقه همیشگی (ویولن)
ایده های کاری و کسب درآمد و … 😉
مطالعه یک دو جین کتابهای خاص
.
.
.
شاید اینا از همه مهمتر و قابل ذکرتر بودن

پاسخی بگذارید

