سیاوش قمیشی – رگبار

بالاخره بعد از مدتها تبلیغ آلبوم جدید سیاوش قمیشی هم دیروز به بازار اومد و همزمان با به بازار اومدنش ما هم دانلود کردیمش :)) (چی؟کپی رایت؟ هان؟)
جالبه نمیدونم این شعار رو از کجا ساختن ولی تو این سایتها و وبلاگها هی می گفتن «بهترین آلبوم سال» لقب بهترین آلبوم سال برازنده این آلبوم و از این جور حرفها …
با توجه به اینکه یه زمانی خیلی سیاوش رو دوست داشتم و تمام کارهاش رو گوش می کردم (چه کارهایی که آهنگسازش بود چه کارهایی که خواننده) خب برای منم گوش دادن به این آلبوم سیاوش خیلی جذاب بود.
ولی نمی دونم چرا بعد از حدود 24 ساعت نظرم نسبت بهش عوض شد !!!
اگه بخوایم همه آلبومهاش رو برداریم و به هر کدومشون یه امتیاز بدیم شاید این آلبومش امتیاز متوسط رو بگیره!
من فکر می کنم لقب بهترین آلبوم سال رو به هیچ وجه به این آلبوم نباید بدیم چون دانلود بالا و حتی گوش دادن به این آلبوم فقط به خاطر پیشینه ای هست که از سیاوش تو ذهنمونه وگرنه این آلبوم اون چیزی نیست که ما توقعش رو داشتیم !!!
نمی دونم شایدم توقع من خیلی بالاست ؟؟؟
به هر حال آرزوی موفقیت می کنم برای این خواننده محبوب کشورمون

15 پاسخ

  1. از كجا دوانلود كردي داداش ما كه نتونستيم

  2. http://rapidshare.com/files/131728806/Siavash_ghomeyshi.rar.html

    همه آهنگهادر مجموع با حجم 6 مگابایت

  3. در مجموع از آلبوم قبلی خیلی بهتر بود.

  4. با تشکر
    سیاوش قمیشی همه آهنگهاش زیباست

  5. سلام
    سیاوش قمیشی یه چیز دیگه است تمام آلبوم هایش زیباست این یکی هم عالی بود هر شب با صدایش زیباش خواب میرم(شیاوش در قلب منی)

  6. سلام
    سیاوش قمیشی یه چیز دیگه است تمام آلبوم هایش زیباست این یکی هم عالی بود هر شب با صدای زیباش خواب میرم(شیاوش در قلب منی)

  7. فقط میگم که یه زمانی تنها به عشق سیاوش زندگی میکردم

  8. بابا دمت گرم دیگه به جون خودم لقب بهترین آلبوم سال واقعا برازندشه به جون خودم اصلا سیاوش یه چیز دیگس.دمت همبرگر سیاوش جووون دوست دارم

  9. سلام به همه ی سیاوش دوست ها
    این دفعه هم مثه قبلا سیاوش آلبومش تکه
    دوست دارم سیاوش جون
    خیلی ماهی

  10. اقای قمیشی همه ی کاراشون قشنگ بوده و هست…شعرای یغما گلرویی هم که محشر..
    تنها قرص مسکن من صدای اقای قمیشی بوده..واقعا دوسشون دارم…

  11. مگه ميشه استاد قميشي آْلبومي بسازه وبهترين نباشه ………..

    من تا روزي 2 ساعت به صداي استاد گوش نكنم او روز من ساخته نميشه ……..

    هميشه سياوشي باشيد و با سياوش حال كنيد.

  12. هم دمه سکوت تنهایی های من صدای استاد قمیشی بوده وخست و خواهد بود

  13. دوست دارم

  14. سیاوش سالهاست با تو حال کردم در نبودن و فراق پدرم با تو چه شبهایی را سر کردم وعشقم را با تو آغاز کردم و با تو به پایان می برم امید وارم سالهای زیادی صدای دلنشینت را بشنویم عشقمی عمرمنی امیدوارم روزی تو را ببینم

  15. Ostad Biad faghat soot bezane, Oon soot Laghabe behtarin Soote Salo migire
    In hamishe yadet bashe azizam

پاسخی بگذارید

