دومین امتحان : نظریه زبانها و ماشینها

کتاب نظریه نوشته پیتر لینز 13 فصل دارد که 12 فصل آن در سرفصل درسی ما بود. 7 فصل آن را هفته قبل خونده بودم از دیروز صبح شروع کردم ادامه شو خوندم تا بعد از ظهر فقط فصل 8 رو خوندم بعدش محمد اومد پیشم یک ذره فصلهای قبل رو با هم مرور کردیم بعد از چند ساعت از هم جدا شدیم که هر کدام از ما فصل 9 تا 12 رو بخونیم این قدر خونه شلوغ شد که تا ساعت 11:30 نتونستم کتاب رو تمام کنم.دست آخر دوباره محمد اومد پیش من تا ساعت 3:30 تمرین های درس رو مرور کردیم.ساعت 4 خوابیدم تا 7:10 . بیدار که شدم زنک زدم محمد رو هم بیدار کردم تا حدود 8 یه ذره کتاب رو ورق زدم رفتیم دانشگاه 8 و نیم امتحان بود ما 8:32 دقیقه تازه درب ورودی بودیم.خیلی سریع رفتیم نشستیم سر جامون برگه رو که گرفتیم 5 تا سوال بود که 2 تاش تعریفی بود 3 تا مسئله مسائل رو که تمام کامل حل کردم تعریفی ها رو هم تا جایی که تونستم سعی کردم نظر استاد رو جلب کنم تو درست بودنش شکی نیست اما اینکه چه قدر ادبیاتم خوب بوده نمی دونم ؟؟؟
با این حساب در حد 20 برگه رو نوشتم حالا ببینیم در آینده چه نمره ای از این درس می گیریم.

امتحان بعدی یکشنبه 29 / 10 / 87 طراحی الگوریتم

پاسخی بگذارید

