چهارمین امتحان : معماری کامپیوتر

از ساعت از ساعت 14 یکشنبه تا 14 دوشنبه 30 ام 24 ساعت وقت بود همش اونم تا از امتحان طراحی اومدم خونه یه کم استراحت کردم ساعت 6 بود بعدش زیاد یادم نمی یاد اینجا مهمون داشتیم و کار و … به هر حال ساعت 10 شب بود هنوز نخونده بودم تازه آخر شب هم با محمد و یوسف رفتیم قلیون تا ساعت 1. 1 و نیم تازه اومدم تا صبح خوندم یه کم خواب دوباره تا ظهر قبلاً هم یه دور خونده بودم این معماری رو ولی سر امتحان مثل ترم پیش بی خوابی های زیاد و پشت سر هم کارایی مغزم رو در حد صفر کرد امتحان سخت و نیاز به فکر کردن و حل مسئله داشت منم گیج بودم برای خودم یه چیزایی نوشتم در حد 7-8 نمره بعدشم که دکتر اومد گفت یه سوال 1.5 نمره ای که صورت سوال ناقص بود رو به همه نمره شو میده سر جمع یه کم به خودم حال بدم در حد پاسی نوشتم.
ببینیم این درس پاس میشه یا نه ؟؟؟

پاسخی بگذارید

