پیکان – راه آهن

بعد از اصرارهای ناصر قرار شد امروز بعد از ظهر باهاش برم بازی پیکان – راه آهن رو از نزدیک ببینیم.
همونن طوری که پیش بینی می کردم بعد از یه ربع اول حوصله ام سر رفت ولی به روی خودم نیاوردم تا تهش نشستم.
بازی که خیلی مسخره بود اصلاً ارزش دیدن نداشت مثلاً بازی لیگ برتر ایران بود!!!
تماشاچی ها با حال بودن اولش که همه به طرفداری از فردوسی پور شعار می دادن بعدش تشویق پیکان که شعارهای خنده دار هم تو شعارهاشون بود مثلاً:
تو که 4 تا می خوری گه می خوری , گه می خوری * ((=
یا این :
این توپ گله دروازه بان (منگله / اسکله / … خله) ((=
تازه یکی دیگه بود فحش خواهر مادر بود دیگه اونو نمی نویسم!
از همه با حال تر لیدرهای پیکان بودن یکی از یکی دیوانه تر بودن عباس قرقی از همه بیشتر سوژه ما بود یکی دیگه هم بود که من همین نگاش می کردم می خندیدم خیلی دیوانه بود اونم منو می دید میومد در گوشم داد میزد!!! ((=
نیمه اول که صفر صفر تموم شد بین دو نیمه همه رفتن دستشویی و آب خلوت که شد ما رفتیم بالا نشستیم شروع نیمه دوم 4-5 تا اراذل اوباش اومدن از اون پائین داد می زدن جای ما چرا نشستید بیاید پایین بعدش اومدن پیش ما خوف کردن گفتن همین جا وا میستیم(قیافه من با این همه ریش بی تاثیر نبود) ((=
از همه جالبتر یه دونه پسر بچه بود که شباهت خیلی خیلی زیادی به فردوسی پور داشت حیف شد کاش ازش عکس می انداختم اینجا می ذاشتم خیلی شبیه فردوسی پور بود!
نیمه دوم هم که یه پنالتی کردن یارای پیکان اونا هم خیلی قشنگ زدن تو دروازه یک هیچ جلو افتادن پیکان هم که خودشو کشت نتونست گل بزنه تازه اونا چند تا موقعیت توپ رو از دست دادن این جوری پیکان با بازی افتضاحش به راه آهن باخت  و ما هم دست از پا درازتر برگشتیم.
نمی دونم چرا این بازیها این همه برای بجه ها جذابه ؟؟؟ برای من که هیچ جذابیتی نداره ! شاید چون اون موقع ها خیلی می رفتم و همه این چیزا رو دیدم داد کشیدن ها فحش دادن ها سیگار کشیدن ها تخمه شکستن ها دعوا ها ترقه زدن ها درگیری با نیروی انتظامی دیگه مگه یه بازی فوتبال تو یه شهر متوسط مثل قزوین چی می تونه داشته باشه ؟
راهنمایی که بودم عشق این بازیها بودم فوتبال و فوتسال از همه بیشتر والیبال آبگینه تا دبیرستان هم می رفتم اما دیگه چند سالیه که یا قزوین تیم نداشته یا وقتی هم تیم داشته من نرفتم کلاً 4-5 بار اونم هر بار به اصرار یکی از دوستام رفتم.

(*) این شعار به خاطر این بود که راه آهن تو بازی رفت 1-4 به پیکان باخته بود.

پاسخی بگذارید

