عهدنامه

یه برگشت به عقب که می کنم می بینم یه مدت طولانی هست که تو فیلد تخصصی خودم که همون برنامه نویسی هست به شدت در جا زدم.دلیلش پر واضح هستتو یکسال اخیر بدجوری به حاشیه ها پرداختم این رفتن به حاشیه حاصلی جز سردرگمی و دور شدن از مسیر اصلی نداشته همیشه از تعبیر اقیانوس به عمق یک سانت بدم میومده و میاد.
حالا که فکر می کنم می بینم دلیلی نداره من به شکل تخصصی دنبال چیزایی برم که زیاد علاقه ای بهش ندارم از این به بعد فقط و فقط چیزهای مثبت رو می بینم و از حرفهای منفی شدیداً دوری می کنم حتی اگه نزدیکترین دوستام بخوان انرژی منفی بدن از کنارشون فرار می کنم (تواناییش رو دارم)
برنامه نویسی و  گرافیک کامپیوتری برترین موضوعات مورد علاقه من بوده و هست که متاسفانه تو یکسال اخیر در حقشون ظلم کردم از همین الان تلاش می کنم که جبران کنم در کنار اینا باید برای درسها و زبان هم وقت بیشتری در نظر بگیرم.
طبق عادت همیشگی اینا رو اینجا نوشتم که به خودم یادآوری کنم.

پاسخی بگذارید

