روزانه

این هفته.هفته شلوغ پلوغ و پرکاری بود!
حسابی خستم کرد.دلیل اینکه اینجا هم کمتر سر زدم همین بود.
الان هم بدجوری دارم با برنامه نویسی خودم حال می کنم.بالاخره بعد از یه هفته کشتی گرفتن با مسئله رومانی(هوش مصنوعی) تونستم با دلفی کد بزنم براش و پیاده سازیش کنم!
البته این پیاده سازی با توجه به زمان مصرفی خیلی کمی که داشت حداقل برای خودم خیلی اهمیت داشت.
حالا باید فردا بشینم 20 صفحه از کتاب Pressman رو بخونم اسلاید کنم و شنبه سر کلاس ارایه بدم!بعدش سیستم عامل بخونم چون سیستم عامل هم یکشنبه کوییز هست!
انگار هنوز این هفته یقه من رو ول نکرده!
ولی احساس خوبی دارم از اینکه یکی یکی مشکلات رو از سر راه برداشتم یه جور احساس پیروزی و غرور و از اینجور حرفا

پاسخی بگذارید

