رفیق بازی

حدود یه هفته پیش بود رفته بودم پیش محمد موهامو کوتاه کنم.
بچگی بغض کرده بود! این قدر از دوستاشو کارایی که در حقش کردن نالید که نگو …
هزار تا داستان تعریف کرد هزار جور کمک که در حق دوستاش کرده بود و در مقابلش چه جوری مزدشو داده بودن!اون بیچاره هم بدتر از ما 200 نفر دور و برش هستن.مجبور شدم منم به حرف بیام و براش حرف بزنم با اینکه کاملاً احساسش رو درک می کردم و کاملاً هم حق رو بهش می دادم ولی بهش گفتم برای انتخاب های غلطی که کردی باید هزینه بدی
حتی شده پول بده به این آدمای به درد نخور اما بزار برن اینجوری حداقل یه آرامش داری که با هیچی عوضش نمی کنی !!!
به اینایی که به محمد گفتم اعتقاد دارم.نمی دونم اون چه قدر به این حرفم رسیده ؟؟؟

پ.ن : عنوان به صورت مفهومی انتخاب شده نه بر اساس تکرار در متن ! 😉

پاسخی بگذارید

