سربازی

امشب برای اولین بار جای خالی یوسف رو احساس کردم!

الان که ساعت 4صبح جمعه هست فکر می کنم سه شنبه ساعت 8 صبح بود که یوسف رفت نیشابور تا تو سربازی هم مثل بقیه کارا از ما جلو بزنه!
شب قبلش با هم رفتیم بیرون غریب کش قلیون کشیدیم حرف زدیم بعدش باراجین و …
یوسف تقریباً لال شده بود و حسابی حالش گرفته بود فکر کنم کمتر پسری با ذوق و شوق بره سربازی !!! حداقل اولین باری که داره میره !!!
ولی من خوشحال بودم.خوشحال از اینکه داره تو مسیر عادی زندگی یه قدم دیگه جلو میره!
کلاً خوشحال میشم وقتی دوستام تو این حرکت رو به جلو یواش یواش از من فاصله می گیرن و من و به حال خودم می زارن این خیلی لذت بخشه حتی اگه یوسف باشه که از دوم دبیرستان باهاش همکلاسی بودم و این همه سال با هم ارتباط داشتیم.
نمی دونم شاید به خاطر میل ذاتیم به تنهایی باشه ؟…

گرداب

گرداب


ولی از اینور استرس هم داشتم شاید ترس … یه آلارم قرمز گنده تو مغزم داشت جیغ می کشید … اینکه یوسف یه قدم به اون حلقه Loop نزدیکتر شد اینکه یوسف هم گرفتار این گرداب نشه ؟؟؟ همون گرداب که همه بهش میگن زندگی و ازش لذت می برن …همون گردابه که همه دارن توش می چرخن و میرن زیر آب … میان بالا … گاهی برای اینکه زیرآب نرن دستهاشون رو می زارن رو شونه های یکی دیگه خودشون روی آب می مونن ولی اون یکی دیگه میره زیر آب … همون گردابه که هیچ کی نمی دونه داره توش دور می زنه … همون گردابه که همه باهاش کنار اومدن و اصلاً گرداب نمی بیننش … من نمی گم بیرون وایسادم و تماشا می کنم ولی حداقل تو حلقه های بیرونیش هستم هر چند که برای اینجا وایسادن هم کلی باید دست و پا زد و هر چی شنا بلدم به کار بگیرم و هر چی انرژی دارم … معلوم نیست من تا کی دوام بیارم ؟؟؟

پ.ن 1 : اگه این آخرا چرت و پرت گفتم خب حق با منه آخه الان نزدیک 5 صبح هست و وقت خوابم گذشته…
پ.ن 2 : یه مطلبی در همین زمینه دیشب حدود ساعت 3 تو گوشیم تایپ کردم که یه کم شسته رفته تر از این بود ولی هر کاری کردم گوشیم کانکت نشد به کامپیوتر … و اون مطلب هم محکوم به Draft میشه برای همیشه!

یک پاسخ

  1. یعنی نمی خوای برای دختر دایی دوستت بری پیش خدا؟!خودت هم می دونی که خدای هرکسی با خدای دیگری فرق می کنه.خدای من که رفته اون بالا داره لبخند می زنه(بگم داره به ریشم می خنده میگی داری کفر میگی!)

پاسخی بگذارید

