کلاس زبان

جالبه تو این کلاس زبان همه از من کوچیکترن حتی استاد!!!
با اینکه چند ترم هست که ترکیب این بچه ها ثابت هست اما همون چند دقیقه اول همه شون با من که غریبه بودم خودمونی شدن!
منم که اونجا شادم دیگه همش دارم به ریششون می خندم!
تقریباً همه بچه ها + استاد گاگول هستن!
میگن کور از خدا چی می خواد ؟ ….
مثال من شده یه 7-8 نفر آدم خل که کارها و رفتاراشون خنده دار هست اونجا جمع شدن انگار من حلقه مفقوده بودم تا تیم دیوونه ها کامل شه!

4 پاسخ

  1. این کلاس زبان کجا هست؟! منم بیام!
    با «اینهمه خدا» به روزم.

  2. قول میدم کلاس انگلیسی نیست. البته حدسه. چون اونقد انگلیسی آموزی مشتری داره کخ معمولا کلا علاوه بر جنس، سن هم تفکیکه.

  3. چرا اتفاقاً انگلیسیه!حدست غلط بود! 😀

  4. این کلاس زبان کجا هست؟! منم بیام!
    با “اینهمه خدا” به روزم.

    تو بیای که چی بشه ؟؟؟ نمی تونی ببینی داره بهمون خوش می گذره ؟؟؟
    (((((:

پاسخی بگذارید

