موتورولا E1

از خیلی وقت پیش که این گوشی موتورولا E1 دستم افتاد و با جستجو تو اینترنت چیزای زیادی در مورد موتورولا یاد گرفتم همش تو این فکر بودم که یه مقاله کامل بنویسم در مورد موتورولا و گوشی هاش – سیستم عامل های Open Source که استفاده می کنه – طریقه فلش زدن بسیار ساده ش توسط کابل USB امکانات زیاد برای Customize کردن گوشی و مونسترپک هاش و کیفیت بالا و ظاهر شیک محصولاتش!
می بینید این قدر مطلب زیاد بود که حوصله نکردم بنویسم!
شایدم کلاً به من نیومده اینجا یه مطلب فنی بنویسم.
اما الان بدجوری احساس گناه می کنم از وقتی که برای مونسترپک جدید بوت لودر گوشی رو Downgrade کردم این گوشی بیچاره کلی ازم دلخور شد!
از مونسترپک خوشم نیومد ولی دیگه نتونستم بوت لودر گوشی رو آپگرید کنم!
متاسفانه حوصله نداشتم فروم های خارجی رو زیر و رو کنم!همین جوری نصفه نیمه با گوشی زندگی می کردم تا امروز که یکی از دوستان یه فایل ریفلش داد بهم!
اما متاسفانه با این فایل گوشی کامل از کار افتاد و به کما رفته!حالا دیگه حسابی نبودش رو احساس می کنم!
نمی دونم کی حوصله کنم بالا* بیارمش؟

* این بالا آوردن اصطلاح ما کامپیوتری ها هست با اون بالا آوردن فرق داره بیخود اه اه نکنید.

پاسخی بگذارید

