تصمیم نهایی انتخابات

بالاخره مناظرات به پایان رسید و تصمیم ها هم تقریباً روشن شده!
بارها گفتم برنامه های کروبی کامل تر از بقیه هست!و همین طور تیم هایی که با اون کار می کنن تیم های واقعاً قوی ای هستن!
حالا اگه کروبی هم رای بیاره من استاندار نمی شم!اینا رو فقط برای اینکه بگم پشت این رای من یه سری اعتقاد و فکر هست که مال خودم هست!و دوستش هم دارم!
متاسفانه تا حالا هیچ طرفدار موسوی پیدا نشده که 4تا برنامه از موسوی به من بگه!!!همه یه جورایی تو جو هستن؟
نه اینکه برنامه ای نباشه!ولی خب اینجوری رای دادن رو من نمی پسندم!
بحث محسن رضایی هم که مشخص هست فقط انقلاب اقتصادی میگه!مگه فقط اقتصاد مشکل ماست؟بقیه چی ؟
لا اقل تو بقیه موارد به پای کروبی نمی رسه.
احمدی نژاد هم که اصولاً از اولش با دروغ گوییش مشکل داشتم خوشبختانه تو مناظرات هم این مسئله بیشتر برای مردم روشن شد.

اما اینا نظر من هست خب این یه ذره جا هم برای انتشار نظر من هست دیگه!بقیه هم آزادن هر جوری می خوان فکر کنن به من چه ؟؟؟

یادم رفت آهنگ مهدی کروبی هم اینجا میشه دانلود کرد!

پاسخی بگذارید

