کتاب

نمی دونم این حس مالکیت کتب فقط تو من این همه برجسته هست یا همه دارن ؟
خیلی دوست دارم زیاد کتاب داشته باشم هر چند اگه هیچ وقت نخونمشون این احساسم حتی تو ایبوک ها هم هست
هر کتاب خوبی می بینم دانلود می کنم حالا خیلی هاشون رو فراموش می کنم بخونم!اما دوست دارم داشته باشم برای خودم باشه.حالا این عقده از اونجا سرباز کرد که با دوستم رفتیم کتاب فروشی برای اون کتاب بخریم.این قدر تو این زمان اونجا کتاب ورق زدم حال کردم که نگو البته بعدش هم کلی حسرت بود که نمی تونستم همه اینا رو بخرم.
زورم که به کسی نمی رسه اینجا می نویسم که عقده ام خالی بشه!

یک پاسخ

  1. آدرس جدید وبلاگ فراکاو به یک فراکاو تغییر یافت و این به دلیل فیلت…ر شدن وبلاگ قبلی است. لطفا» آدرس جدید وبلاگ را با آدرس های قبلی تعویض نمایید.

    با سپاس گزاری فراوان

پاسخی بگذارید

